پخش ۱۰ فیلم کمدی سینمای ایران از آی فیلم



شبکه آی‌فیلم در فاصله دو عید قربان تا غدیر، ۱۰ فیلم از سینمای ایران را پخش می کند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در فاصله ۲۹ تیر ماه تا ۷ مرداد و دو عید بزرگ قربان تا غدیر، جشنواره فیلم‌های سینمایی «عید تا عید» شبکه آی‌فیلم برگزار می شود که در جریان آن، هر شب یک فیلم سینمایی در گونه طنز و اجتماعی برای نمایش پیش بینی شده است.

طنز «آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی و مه‌لقا باقری، داستان پسری به نام مرتضی است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را امانتی برمی‌دارد و این، اول دردسرهای این زوج است.

این فیلم سینمایی به‌ کارگردانی منوچهر هادی، قرار است سه‌شنبه شب، ۲۹ تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن برود.

«لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی محسن کیایی، دومین فیلم سینمایی این جشنواره است که چهارشنبه ، سی ام تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، هومن برق‌نورد، بهاره کیان‌افشار و رعنا آزادی‌ور در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

«رسوایی۲» مسعود ده‌نمکی هم پنجشنبه شب، مصادف با ۳۱ تیر پخش می‌شود. اکبر عبدی به‌همراه سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی و… در این اثر نقش‌آفرینی کرده‌است.

کمدی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش و… جمعه، در اولین روز از مردادماه، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم می‌شود.
این فیلم سینمایی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

«سوغات فرنگ» به کارگردانی کامران قدکچیان و با بازی رامبد جوان، شیلا خداداد و مجید صالحی، پنجمین فیلم جشنواره عید تا عید آی‌فیلم است که شنبه دوم مرداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

«آپارتمان شماره ۱۳» نیز به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدالله صمدی، نویسندگی حسن قلی‌زاده و علیرضا خمسه ساخته سال ۱۳۶۹ است که یکشنبه سوم مرداد از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

در این فیلم می‌بینید: ماشاءالله ایرانمنش از کرمان راهی پایتخت می‌شود تا ارث پدری‌اش، آپارتمان شماره ۱۳ را بفروشد و کارگاه تراشکاری کارفرمای خود را در زادگاهش خریداری و با دختر محبوبش ازدواج کند؛ اما آپارتمان به دلیل وجود ساکنان مجتمع که آدم‌های بدقلقی هستند فروش نمی‌رود.

علیرضا خمسه، زنده‌یاد جمشید اسماعیل‌خانی، کتایون ریاحی، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، زنده‌یاد ابراهیم‌ آبادی، زنده‌یادصدیقه کیانفر و… در این فیلم سینمایی هنرنمایی کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی دهه‌هفتادی «پاک‌باخته» به‌کارگردانی غلامحسین لطفی هفتمین فیلم این جشنواره است که دوشنبه ۴ مرداد راهی آنتن می‌شود.

در این فیلم طنز پربازیگر، چهره‌هایی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه و مرحوم حمیده خیرآبادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم کمدی اجتماعی «خجالت نکش» محصول سال ۱۳۹۶ نیز سه‌شنبه شب، مقارن با ۵ مردادماه، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن خواهد شد.

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن پسر و عروس، در میان‌سالی بچه‌دار می‌شوند.

«خجالت نکش» را رضا مقصودی کارگردانی کرده و  احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و شهره لرستانی بازیگران آن هستند.

«دختر شیرینی‌فروش» محصول ۱۳۸۰ به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب نیز چهارشنبه ششم مرداد راهی شبکه آی‌فیلم خواهد شد.

در این فیلم سینمایی، پسر و دختر دو خانواده قصد ازدواج دارند ولی ۲۰ سال است به‌دلیل دخالت خانواده‌هایشان موفق به این کار نشده‌اند.

حمید جبلی، ایرج طهماسب، فاطمه معتمد آریا، ثریا قاسمی، سعید پیردوست و… بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

«خواستگار محترم» آخرین فیلم این جشنواره است که پنجشنبه، ۷ مرداد، ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی داود موثقی است و  نگین صدق گویا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، یوسف تیموری و… در آن ایفای نقش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بازپخش این فیلم‌های سینمایی در ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد پخش خواهد بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا