دشمنان با امکانات رسانه ای علیه جمهوری اسلامی سیاه نمایی می کنند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر پنجشنبه در اختتامیه جشنواره دینی اظهار داشت: مطبوعات رسالت و بار سنگینی بر عهده دارند و هر روزنامه و نشریه از نظر دینی عقلی و انسانی نمی‌تواند قابل تقدیر باشد.

نماینده در خانه ملت افزود: مطبوعات باید در چارچوب دین عمل کنند و همانگونه که انسان در زمینه طعام خود حساسیت به خرج می‌دهد باید نسبت به غذای روحی خود نیز حساسیت داشته باشد.

وی بیان داشت: نسبت به انتشار مطالب در فضای مجازی و به صورت الکتریکی نظارت کافی صورت نمی‌گیرد و نمی‌توان صحت برخی از آنها را تأیید کرد.

ذوالنوری با بیان اینکه امروز فضای مجازی کنترلی ندارد افزود: گاهی مشاهده می‌شود در مطبوعات نیز آثاری منتشر می‌شود که کنترلی نسبت به آنان صورت نمی‌گیرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاهدیم برخی از مطالب در مطبوعات به دلیل جهت گیری های سیاسی با آلودگی‌های مواجه است.

وی عنوان کرد: گاهی در ارائه خوراک فکری به جامعه به دلیل حب و بغض‌های سیاسی جای خوب و بد عوض می‌شود و کارهای بزرگ کوچک و کارهای کوچک نیز بزرگ جلوه داده می‌شود.

مطبوعات رسالت سنگین بر عهده دارند

ذوالنوری با بیان اینکه مطبوعات رسالت سنگین بر عهده دارند افزود: خبرنگاران می‌بایست نسبت به جایگاه انسان از نظر مبانی دینی و اسلامی درک درستی داشته باشند و بعد از آن مبادرت به تهیه خوراک رسانه‌ای برای انسان‌ها کنند.

وی افزود: مطبوعات دینی موضوع مهمی است و ما امروز در جنگ رسانه‌ای با نظام سلطه قرار داریم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا بر آموزه‌های اسلامی منحرف کردن انسان در حکم قتل و همچنین هدایت نمودن انسان‌ها به منزله زنده کردن آن تلقی می‌شود.

ذوالنوری گفت: برخی از اتفاقات که در مطبوعات رخ می‌دهد نامناسب است و تحلیل‌هایی که صورت می‌گیرد مطابق با واقعیت نیست.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی با تمامی امکانات و تجهیزات رسانه خود در جهت سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام استکبار با امکانات رسانه‌ای که در اختیار دارد در یک جنگ تمام عیار تلاش می‌کند تا جای غلط و درست را تغییر دهد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا