شوخی رادیو اقتصاد با اخبار اقتصادی



به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس این شبکه، برنامه ای تحت عنوان را تدارک دیده و روی آنتن می برد. این برنامه در آیتمی قرار است با اخبار اقتصادی شوخی کند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، پویان امینان ـ یکی از تهیه کنندگان این برنامه ـ گفت: «موج پیشرفت» یک مجله ترکیبی است که به اهم نقش رادیو اقتصاد در پیشرفت اهداف اقتصادی می پردازد و راهبردهای این شبکه رادیویی را برای حرکت در مسیر برنامه هفتم ترسیم می کند.

وی ادامه داد: این برنامه از بخش های متنوع و شادی تشکیل شده است و بیشترین تمرکز خود را بر تعامل با مخاطبان قرار داده است.

امینان با اشاره به آیتم مهمانی توضیح داد: در این بخش ضمن گفتگو با تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و برخی از مدیران اقتصادی نقش رسانه را در ارتباط با فعالیت های آنان و رفع موانع پیش روی مورد بررسی قرار می دهیم. 

وی افزود: از آیتم های این برنامه ۲ مسابقه پیامکی است که در مسابقه اول اطلاعات مخاطبان در مورد برنامه های مختلف رادیو اقتصاد مورد ارزیابی قرار می گیرد و در مسابقه دوم از مخاطبان درخواست می شود که از محل کسب و کارخود به همراه رادیو عکس گرفته و ارسال کنند تا به بهترین تعامل جایزه ای اهدا شود.

وی شوخی با اخبار اقتصادی را از دیگر آیتم های مورد توجه شنوندگان اعلام کرد.

امینان افزود: اگر مخاطبان جدید رادیو اقتصاد تمایلی برای شنیدن تاریخچه این شبکه رادیویی دارند، قطعا آیتم تاریخچه و بررسی گذشته این شبکه تاکنون مورد توجه آنان قرار خواهد گرفت. 

تهیه کننده برنامه «موج پیشرفت» افزود: با توجه به روز ملی صادرات ضمن گفتگو با مسئولان سازمان توسعه تجارت میزان صادرات غیر نفتی کشور را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

بر اساس این خبر، برنامه «موج پیشرفت» روز ۲۹ مهر در بخش صبحگاهی به تهیه کنندگی مهدی شیار از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و در بخش عصرگاهی به تهیه کنندگی پویان امینان ساعت ۱۷ تا ۲۰ از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا