روابط عمومی‌ها رابطه‌ای دوسویه میان سازمان و مردم ایجاد کند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه مسئولان واحدهای روابط عمومی باید برای ایجاد رابطه‌ای دوسوه میان سازمان و مردم برنامه‌ریزی کنند، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی و انعکاس دستاوردهای دستگاه‌ها باید با ارزیابی بازخوردهای اجتماعی آن و انتقال واقعیت‌های میدانی به مدیران همراه باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از مدیران تمایل چندانی برای دریافت انتقادات و بررسی اشکالات ندارند گفت: مدیران موفق به طور مستمر نسبت به دریافت انتقادات و رفع ایرادات سازمان خود اقدام می‌کنند.

امام جمعه سمنان با توصیه به مدیران استان برای افزایش ارتباط با مردم و ارباب رجوع تصریح کرد: نفس ملاقات ارباب رجوع با مدیران برای مردم دلگرم‌کننده و ارزشمند است.

مطیعی تولید فکر و گره‌گشایی از مشکلات را مهمترین مأموریت واحدهای روابط‌عمومی دانست و گفت: مدیران روابط‌عمومی باید جایگاه این واحد را در سازمان خود ارتقا دهند و اشکالات سازمانی را به طور دلسوزانه به مدیران منعکس کنند.

وی با تاکید بر انقلابی ماندن مدیران روابط‌عمومی‌ها تصریح کرد: مدیران واحدهای روابط‌عمومی نباید دیپلمات [و محافظه‌کار] شوند و در امر اطلاع رسانی باید شفافیت و صراحت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابهام زدایی، امیدآفرینی، زمان‌شناسی و به روز بودن را دیگر ویژگی‌های واحدهای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: واحد روابط عمومی باید به یکی از بخش‌های تحلیل‌گر سازمان‌ها تبدیل شوند.

مطیعی استفاده از هنر و ایجاد جذابیت در تولید محتوا را ضروری خواند و گفت: ابزارهای جدید موهبتی ویژه و فرصتی کم‌نظیر برای انتقال اطلاعات و مفاهیم هستند که باید از آن‌ها بهره گرفت.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا