انعکاس خدمات دولت تبیین دستاوردهای نظام است



ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه رسانه‌ها باید خدمات دولت که در واقع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به خوبی اطلاع‌رسانی کنند، افرود: دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف توفیقات بسیاری داشته است که این دستاوردها باید اطلاع رسانی شود.

احمد برادران در نشست با مسئولان خبرگزاری های استان که ۱۲ آذر ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کنونی کشور در مقایسه با سال ٩٢ یعنی نخستین سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بین الملل باید به درستی مقایسه و اطلاع رسانی شود.

وی با ارائه مثال‌هایی از خدمات دولت، وضعیت تولید گندم، وضعیت موسسات مالی و اعتباری، تولید ناخالصی ملی، رشد اقتصادی، نرخ اشتغال، سود بانکی، اقدامات و خدمات زیربنایی، سرمایه گذاری خارجی، مسائل حقوقی در سطح بین المللی، توسعه صادرات غیر نفتی و درآمد حاصل از آن و… را از موضوعاتی عنوان کرد که رسانه ها باید به خوبی آن را تحلیل و اطلاع رسانی کنند. 

برادران ادامه داد: به‌عنوان مثال در این دولت دیگر در روستاهای استان مدارس سنگی، خشتی و گلی وجود ندارد و بخاری های نفتی برچیده شده است و تا آخر سال تمامی مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد متصل می شوند و حتی بخاری گازی نیز در مدارس نخواهیم داشت. 

وی با اشاره اینکه تا پایان سال در ٧ شهرستان استخر ورزشی دانش آموزی احداث می شود، گفت: دستگاه های اجرایی موظفند تا اقدامات انجام شده برای تامین تجهیزات و کمک به حل مشکلات در حوزه های آموزش و پرورش، آموزش عالی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اطلاع رسانی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دولت بر خاسته از اراده و رای حداکثری مردم و از نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نقد و انتقاد با رفتارهای خلاف اخلاق مانند تخریب و هتک حرمت بسیار متفاوت است.

وی با تاکید بر لزوم نشاط افزایی و امیدآفرینی توسط رسانه‌ها در استان اظهار کرد: رسانه ها می توانند مجموعه اقدامات را به گونه ای جلوه دهند که موجب سیاه نمایی و ناامیدی شود و یا منجر به امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر هستیم، افزود: دشمن امروز درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید مجموعه اقدامات انجام شده در چهار دهه گذشته به عنوان دستاوردهای نظام به ویژه برای نسل جدید به خوبی اطلاع رسانی شود.

برادران با اینکه باید از ظرفیت رسانه به خوبی بهره مند شویم، گفت: امروز در توسعه استان، بسترسازی برای حضور سرمایه گذار و احساس امید و نشاط اجتماعی، نقش رسانه ها بی همتاست.

وی اقدامات کنونی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را در شدیدترین مرحله توصیف کرد و افزود: دشمن در عرصه رسانه نیز با تمام توان خود با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها در شبکه های اجتماعی و کانال های تلویزیونی مشغول توطئه علیه ایران هستند.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم در طول سالیان گذشته به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و مشارکت بیش از ۹۷ درصدی کسبه در استان با طرح کنترل این بیماری، نقش رسانه ها را نیز در این عرصه مهم و در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت پایدار بی بدیل توصیف کرد.

در این نشست هر یک از مسئولان رسانه‌ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا