تقارن روز خبرنگار با "عاشورای حسینی" مؤید نقش خبرنگاران در زنده نگه‌داشتن رویدادهاست



وزیر علوم در پیامی به مناسبت با بیان اینکه تقارن روز خبرنگار با “ی حسینی” مؤید نقش خبرنگاران در زنده نگه‌داشتن رویدادهاست، تاکید کرد: خبرنگاران جویای حقیقت و منادیان راستی و درستی هستند و به خیرخواهی و خلوص، از ناراستی‌ها برحذر می‌دارند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، متن پیام دکتر  محمد علی زلفی گل به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آگاهی از رسالت اجتماعی و دیده‌بانی از تکالیف شهروندی؛ شرح شریف خبرنگاران است. جامعه‌اندیشانی که جویای حقیقت و منادیان راستی و درستی هستند و به خیرخواهی و خلوص، از ناراستی‌ها برحذر می‌دارند. در روزگار ما بیش از دیگر روزگاران؛ اصحاب رسانه برای دانش و توانش ایران‌ اسلامی کوشیده‌اند و آیینه‌وار؛ نمای راستینی از تعالی و ترقی جامعه‌ی دانشگاهی را به نمایش گذاشته‌اند که بی این التفات شاید اتفاقات و اعتبارات علمی هم‌چون خورشیدی در پس ابرها چندان به چشم نمی‌آمد. مبارک‌تر آن که به تعمق و تامل و به نوش‌داروی نقد، خدمتگزاران این عرصه را به تصحیح، تصریح و ترمیم رویکردها همراهی نموده‌اند. 
تقارن روز نکوداشت اصحاب رسانه با بزرگ‌ترین خبر همه‌ی روزگاران یعنی “عاشورای حسینی” می‌تواند مؤید نقش نمایان خبرنگاران در زنده ‌نگاه ‌داشتن رویدادها باشد که از پس حماسه‌ی عظیم کربلا؛ مقرر گردید که مقابر و منابر و مواکب، در برابر خاموش ماندن و خاموش کردن آن خبر عظیم؛ از جان مایه بگذارند. آرزومندم به حُرمت محرم و به شرف شهیدان صحرای کربلا، سعادت و سربلندی بیش از پیش اصحاب ارجمند رسانه را شاهد باشیم.

بی شک خبرنگاران خبرساز، جهادگران عرصه تبیین و سرمایه سازان اجتماعی عصر حاضر بوده و در دانش پذیری و دانایی گستری در جامعه پیشتاز و پیشگام هستند. قامت، قدرت،  قلم و قدمتان پرتوان باد.

محمدعلی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری»

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا