محور کار «ایسنا» مسائل شخصی نیست/ خبرنگاران جهادگران مظلومند



/گلستان دبیر گفت: خوشبختانه قلم ان ایسنا بر اساس مسائل شخصی نیست بلکه صادقانه و براساس مستندات و مباحث مبتلابه جامعه است.

در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه، اظهار کرد: ماندگاری نشانه نقش مهم اطلاع رسانی است که حضرت زینب(س) بزرگترین پیام رسان واقعه شناخته می شوند.

وی خبرنگاران را جهادگران مظلومی دانست که کارها و تلاش های آنها آنطور که باید دیده نمی شود، افزود: تنها بخشی از زحمات فراوان این قشر به عنوان چکیده ای در خروجی رسانه ها قرار می گیرد و مابقی زحمات پشت صحنه خبرنگاران دیده نمی شود که مناسبت‌هایی همچون فرصت مغتنمی برای قدردانی از فعالان این حوزه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان به تأکید مقام معظم رهبری به مسئله جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی که دشمن از ابعاد مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار داده مسئله جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است و قیام کربلا خود نمونه ای بارز از جهاد تبیین است.

طالبی کار حضرت زینب (س) در روایت واقعه عاشورا را خبرنگاری و واقع نگاری دانست و یادآور شد: این مهم در جامعه امروز بر عهده خبرنگاران قرار گرفته است، جایگاه خبرنگاری بسیار حساس و تأثیرگذار است و اگر خبرنگاران به درستی قلم بزنند موجب ارتقای بسیاری از شاخصه ها و برچیدن بسیاری از ضعف ها و ناکارآمدی ها خواهند شد.

وی جایگاه خبرنگاران را بسیار مقدس دانست و ابراز داشت: کسانی که در عرصه رسانه کار می کنند جهادگران مظلوم، متخصص و پرتلاش هستند که باید قدردان زحمات تک تک فعالان این قشر باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان عملکرد ایسنا را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: این رسانه وقایع نگاری خوبی دارد و در مباحث مختلف و انتقال مطلوب موضوعات عملکرد خوبی از خود نشان داده، خوشبختانه قلم خبرنگاران ایسنا بر اساس مسائل شخصی و گروهی نیست بلکه صادقانه و براساس مستندات و مباحث مبتلابه جامعه است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا