برپایی «حسینیه ایران» در شبکه اول



مدیر پخش شبکه یک سیما، از برپایی حسینیه ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه سلام (س) در این شبکه خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجید خواجه نژاد ـ مدیر پخش شبکه یک سیما ـ گفت: به مناسبت ایام فاطمیه از امشب ساعت ۴۰: ۱۹  حسینیه ایران با حضور کارشناسان و مرثیه سرایان و شاعران آیینی به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

خواجه نژاد گفت: در اولین شب این ویژه برنامه که محمدحسین صیرفی، مهدی آقابیگی و حسن سلطانی اجرای آن را برعهده دارند، دکتر محسن اسماعیلی، پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه حضور دارد و درباره دورانی که حضرت زهرا سلام الله علیها در آن زندگی می کردند و سیره ای که ایشان برای زندگی در پیش گرفته بودند صحبت می کند.  

مدیر پخش شبکه یک با بیان اینکه شعر خوانی پیمان طالبی و مرثیه سرایی حاج ابولفضل شهرابی از دیگر تدارکات همکاران پخش برای سوگواران حضرت زهرا سلام الله علیها است، گفت: این حسینیه تا دوشنبه شب ساعت ۳۰ : ۱۹ برپا خواهد بود و سعی می کنیم مردمی را که در ایام کرونا نمی توانند آنطور که باید در مجالس عزاداری اهل بیت علیهم السلام حضور داشته باشند، از برنامه مذهبی بهره مند کنیم.  
مدیر پخش شبکه یک همچنین از پخش مراسم عزاداری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حضور رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی مدظله از حسینیه امام خمینی (ره) خبر داد که از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه ساعت ۳۰ : ۱۹ پخش می شود.  
خواجه نژاد تاکید کرد : پخش شبکه یک برای روز یکشنبه مصادف با روز شهادت صدیقه طاهره هم ویژه برنامه ای تدارک دیده است که با اجرای حسن سلطانی و شعر خوانی حمید رضا برقعی شاعر آیین از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا