بررسی معضلات سیستان و بلوچستان در تلویزیون



برنامه تلویزیونی «زاویه» با حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، به معضلات و محرومیت‌های سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پنجمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه «زاویه»، روز سی تیر ماه ساعت ۲۲ با اجرای ⁧دکتر عطاءالله بیگدلی از ⁧شبکه چهار ⁩سیما پخش خواهد شد.
 
 «زاویه» در این قسمت میزبان دکتر عبدالرحیم کردی، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر عبدالوهاب شهلی‌بر، مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، وزارت راه و شهرسازی و دارای دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران خواهد بود و درخصوص «سیاست‌های محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان» گفتگو خواهند کرد.

بنابراین گزارش، برنامه «زاویه» در این هفته به این پرسش می‌پردازد که توسعه مناطق آزاد می‌تواند سیاستی ناظر به محرومیت‌زدایی باشد یا خود واجد دلالت‌هایی محرومیت‌زا است؟ چه نسبتی میان شهرسازی‌های مدرن، تغییر ساخت اشتغال بومیان و مهاجرت‌های گسترده به اطراف این شهرها وجود دارد؟ معضل حاشیه‌نشینی بی‌سابقه در اطراف منطقه آزاد چابهار چرا به وجود آمده و چگونه باید رفع گردد؟

مجله علوم انسانی «زاویه» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که چهارشنبه هر هفته به صورت زنده روی آنتن می رود و با حضور کارشناسان درخصوص مسائل و موضوعات روز جامعه به نقد و گفتگو می پردازد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا