اولین جشن تولد هنرمندان پس از شیوع کرونا



باغ زیبای تهران یکشنبه ـ بیست و سوم آبان ماه ـ پذیرای جشن تولدی بود که پس از مدت‌ها از شیوع ویروس کرونا، بهانه‌ای برای دورهمی هنرمندان پیشکسوت شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، هنرمندان پیشکسوت کشورمان که با آغاز شیوع ویروس کرونا در منزل ماندگار شده و مدت‌ها بود که به دلیل رعایت پروتکل‌ها امکان تجمعی نداشتند، امروز ـ یکشنبه ـ در دورهمی‌ای که به میزبانی موسسه هنرمندان پیشکسوت شکل گرفته بود، در فضای سرسبز باغ زیبا دوباره کنار هم آمدند.

این مراسم با حضور محمود شالویی (سرپرست معاونت هنری) و هنرمندان پیشکسوتی مانند مهدی آذرسینا، مهدی ابراهیمیان، علیرضا افتخاری، پری ملکی، اسماعیل خلج، علیرضا افتخاری و… همراه بود.

نیک‌نام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن اشاره به این نکته که به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامت خودِ هنرمندان به مدت دو سال این مراسم‌ها برگزار نشده بود، به خبرنگار بخش تجسمی ایسنا گفت: «با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط بهتر شده و تزریق واکسن افزایش چشم‌گیری داشته است، با هماهنگی وزارت‌خانه و سرپرست معاونت هنری ما اجازه پیدا کردیم تا این مراسم را به‌صورت محدود برگزار کنیم.»

وی همچنین اضافه کرد: «در این دو سال هنرمندان عضو موسسه که اغلب بالای ۶۰ سال دارند، در منزل بودند و بعضا دچار مشکلات روحی و افسردگی شدند. امسال اما ما از آبان ماه شروع کردیم که جشن تولدها را به صورت محدود برگزار کنیم. هنرمندان پیشکسوت جزو خردمندان جامعه هستند و جامعه به آن‌ها می‌بالد.»

این گزارش تکمیل می شود.


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا