یکی ازمعیارهای ارزیابی مدیران استان تهران ارتقای روابط عمومی است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، امین بابایی در نخستین مجمع منطقه‌ای ‌های شرق استان تهران که در دماوند برگزار شد اظهار داشت: امروزه با وجود جنگ رسانه‌ای مدیران روابط عمومی افسران جنگ رسانه‌ای هستند لذا برای ایجاد وحدت رویه در اتخاذ سیاست‌های واحد خبری در استان تهران مقرر شد نشست‌های منطقه‌ای روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان تهران به صورت منظم و مستمر برگزار شود.

بابایی در ادامه با بیان اینکه امروز در فضای هجمه و سونامی رسانه‌ای قرار داریم و نگاه سنتی به روابط عمومی زوال آن سازمان را در پی خواهد داشت افزود: امروز با مطرح شدن مفهوم دهکده جهانی و درهم شکستن مرزها از یکسو و لزوم تغییر نگرش مدیران از سنتی و به نوین الزامی است.

وی بیان داشت: در فضای کنونی نگاه تخصصی به مدیریت روابط عمومی از سوی رؤسای دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت است و به باور کارشناسان این حوزه، کارویژه اصلی روابط عمومی‌ها پردازش افکار عمومی است لذا روابط عمومی‌ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی و رسالت سازمانی در جهت منافع ذی نفعان گام بردارند.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل اظهار داشت: در شرایط کنونی روابط عمومی‌ها نیازمند بازتعریف وظایف و عمل به مسئولیت اجتماعی خود هستند و یکی از معیارهای ارزیابی مدیران در استان تهران ارتقای جایگاه روابط عمومی است.

بابایی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از نگاه ساده انگارانه به روابط عمومی اجتناب و برای بازگرداندن اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی تلاش کنند گفت: جایگاه روابط عمومی از سوی مدیران روابط عمومی باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۸ افزود: سال ۹۸ سال انتخابات است و روابط عمومی‌ها باید به نوعی با انعکاس خدمات دولت نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقدام کنند لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با ارتقای جایگاه سازمانی مدیران روابط عمومی و استفاده از ظرفیت آنها در تصمیم سازی های سازمانی اقدام کنند.
 


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا