پیوند دولت و ملت بدون رسانه‌های کارآمد به نتیجه نمی‌رسد


مراسم بیست و ششمین سالروز انتشار روزنامه ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی وزارت خارجه، مسوولان موسسه ایران و خبرگزاری ایرنا و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سید ضیاء هاشمی ـ مدیرعامل ایرنا ـ در این مراسم با اشاره به اینکه پیوند دولت و ملت بدون برخورداری از رسانه‌های کارآمد به نتیجه نمی‌رسد، اظهار کرد: در روزگاری هستیم که حرف‌های زیادی داریم اما گفتن آن سخت است. ما در شرایط یک جنگ رسانه‌ای گرفتار هستیم که البته در درون مرزها هم با چالش جدی برای رساندن پیام به مخاطب مواجهیم.

وی ادامه داد: کار انتقال زحمات و خدمات دولت به سختی انجام می‌شود زیرا بی مهری‌ها انتقال این پیام را سخت می‌کند.

هاشمی همچنین گفت: دولت تدبیر و امید به تسهیل کار رسانه‌ای کمک کرده است، ما به یاد داریم روزگاری که اصحاب رسانه به خاطر نقد دولت با مشکل مواجه می‌شدند. خواسته اصحاب رسانه این است که نقد دولتمردان به راحتی انجام شود و امروز حتی رسانه‌های نزدیک به دولت به راحتی دولت را نقد می‌کنند.

در ادامه مهدی شفیعی، مدیرعامل موسسه ایران با بیان اینکه امروز موسسه ایران به یک نهاد قدرتمند تبدیل شده است، گفت: موسسه ایران قدردان همه آمدگان و رفتگانی است که در ۲۵ سال گذشته در این موسسه تلاش کردند. ایران بلندگوی دولت نیست، بلکه تریبون دولت و ملت است و مجرایی برای انتقال پیام دولت به ملت و بالعکس است. تلاش ما این است که صدای همه مردم کشورمان باشیم نه تریبون یک جناح سیاسی.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح استودیوی روزنامه ایران، به معنای بهره‌برداری از ظرفیت تکنولوژی‌های جدید در سال‌های اخیر است.

در این مراسم همچنین از برگزیدگان جشنواره روزنامه ایران تقدیر شد. اسحاق جهانگیری همچنین استودیوی روزنامه ایران را افتتاح و در این مراسم سخنرانی کرد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا