پيام تسليت انجمن مديران روزنامه هاي غير دولتي به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سليماني


همزمان با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار،انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی با انتشار پیامی شهادت این مجاهد راستین را تبریک و تسلیت گفته و این جنایت آمریکا را محکوم کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بِسْم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت سردار فقید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شماری از همرزمانش توسط تروریسم دولتی آمریکا ، موجب تأثر و تألم شدید ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت و همه آزادگان و آزادیخواهان جهان شد. حاج قاسم سلیمانی ، سردار سرافراز سپاه اسلام ، چهره درخشان مقاومت اسلامی و اسطوره ایستادگی دربرابر مستکبران آمریکا و متجاوزان صهیونیستی و تروریست های منطقه و جهان بود و خون این سردار فقید ، الهام بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.
شهادت این سردار بزرگ اسلام را که نماد جهاد در راه خدا و مبارزه با ظلم و استعمار بود به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، خانواده گرامی ، یاران و همرزمانش در سپاه قدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت میگوییم و از خداوند متعال برای سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ، همنشینی با سرور و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و علاقمندان و بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا