پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر برگزار می‌شود


ایسنا/بوشهر مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری پنجمین جشنواره استانی ابوذر با نگاه به اهداف و ارزش های انقلاب و بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

عبدالله نجفی ظهر روز جاری در جمع خبرنگاران در بوشهر عنوان کرد: با توجه به نقش رسانه ها در آگاه سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب به جامعه، به دنبال این هستیم که سمت و سوی برگزاری جشنواره پنجم ابوذر را متمرکز بر این بیانیه سوق داده تا آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک تولید شود.

وی افزود: با توجه به تجربه برگزاری چهار ساله جشنواره ابوذر در سطح استان که با مشارکت خوب اصحاب رسانه همراه بوده انتظار می رود که در جشنواره پنجم نیز تولیدات رسانه ای مناسبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: نظرسنجی هایی که پس از برگزاری هر چهار جشنواره ابوذر در سنوات گذشته انجام شده نشان می دهد که این جشنواره نقش به سزایی در ارتقاء کیفی سطوح مختلف آثار رسانه ای در سطح استان بوشهر داشته است.

نجفی بیان کرد: افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری از جمله اهداف و انگیزه های برگزاری جشنواره ابوذر در استان بوشهر است .

وی ادامه داد: امسال نیز موضوع های کشوری این جشنواره شامل مسائل صنفی خبرنگاران، دستاوردهای انقلاب اسلامی،دفاع و جبهه مقدس، موضوع های آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، محرومیت زدایی و رونق تولید به مرحله داوری می رسد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری شرکت های توزیع برق استان بوشهر، شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر و شرکت آب منطقه ای بوشهر بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار مربوط به  بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۷ تا ۱۵ دی ماه ۹۸ (مهلت پایانی ارسال آثار) را به ایمیل جشنواره به آدرس [email protected] ارسال کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا