هیات‌ رئیسه خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شد



ایسنا/خراسان رضوی هیات ‌رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی در نخستین جلسه هیات مدیره این موسسه انتخاب شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در اولین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان، ضمن تقدیر از هیات مدیره سابق خانه، مشارکت ٨١ درصدی اعضای این موسسه را در انتخابات اخیر هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌ها امیدبخش دانست.

در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات داخلی «محمد سعید احدیان» به عنوان رئیس هیات مدیره، «غلامرضا بنی اسدی» به عنوان نائب رئیس، «محمدجمال رستم‌زاده» به عنوان خزانه‌دار، «مجتبی نوریان» به عنوان منشی(دبیر) و «مجتبی محمودی» به عنوان سخنگو و مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی همگی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در بخشی از این جلسه که با حضور همه اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان برگزار شد، هر یک از اعضا و بازرسان نظرات خود را درباره برنامه‌های آینده خانه مطرح کردند.

در این جلسه همچنین درباره گزینه‌های تصدی پست مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی بحث و گفت‌وگو و مقرر شد در جلسه بعدی انتخاب مدیر بر اساس برنامه انجام شود.

در قسمتی از این جلسه همچنین بازرسان خانه خواستار تداوم روند عضویت واجدان شرایط در خانه و پالایش اعضای سابق شدند.

در انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی که ۲۷ خرداد ماه امسال به طور همزمان با ۱۳ استان کشور برگزار شد، «مجتبی محمودی»، «محمد سعید احدیان»، «غلامرضا بنی اسدی»، «مجتبی نوریان»، «محمد جواد رنجبر»، «محمدجمال رستم‌زاده» و «توحید آرش‌نیا» به ترتیب با کسب بیشترین تعداد آرا برای مدت ۳ سال به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان رضوی و زهرا رنگ‌آمیز طوسی و عقیل رحمانی برای مدت یک سال به عنوان بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی انتخاب شدند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا