هنرمندان "صبح جمعه با شما" برای عید برنامه دارند



ویژه برنامه “صبح عید با شما” کاری از هنرمندان صبح جمعه باشما قرار است از از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین به طور زنده برنامه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: هنرمندان “صبح جمعه با شما” از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین، ویژه برنامه « صبح عید با شما »را به طور زنده از ساعت ۹:۳۰ صبح  تا ۱۲ ظهر از رادیو ایران  اجرا می کنند.

وی ادامه داد: موضوع «کرونا» هم در شکل گیری و پرداخت ویژه برنامه های امسال صبح عید با شما بی تاثیر نبوده  و بخش عمده ای از نمایش های ما را بر گرفته است که به آن می پردازیم.

قدوسیان با اشاره  به راه اندازی رادیوی فصلی نوروز نیز گفت: «هر روز گلچینی از برنامه «صبح عید با شما »از این شبکه رادیویی پخش می شود تا مخاطبانی که نتوانسته اند شنونده آن برنامه از رادیو ایران باشند، از امواج این شبکه برنامه را پیگیری کنند.

تهیه کننده «صبح جمعه با شما» با اشاره به بخش هایی که برای رادیو نوروز تدارک دیده شده است،   توضیح داد: سعی کرده ایم از بخش هایی استفاده کنیم که کمتر  به جنبه های انتقادی می پردازد و بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی دارد. نمایش های کمدی، لطیفه، طنز، آهنگ های کمدی و جذاب  از این دست است که سعی داریم فضای مفرح و فانی را به وجود بیاوریم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا