نگاه قانون‌مند اصحاب رسانه استان کرمان نسبت به ضوابط و مقررات



ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: علی رغم تعدد و تکثر رسانه ها در استان کرمان(بیش از ۳۰۰ رسانه)، پرونده هایی که به دادگاه مطبوعات ارجاع و رسیدگی می شود، نسبت بسیار اندکی با حجم تعداد زیاد رسانه دارد و حاکی از درایت، تیزهوشی و نگاه قانون مند اصحاب رسانه نسبت به ضوابط و مقررات است.

“محمدرضا علیزاده” صبح امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در نشست هم اندیشی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه رسانه ها در دادگستری کرمان با اشاره به اینکه رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند، اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه هایی است که رسانه ها در آن اثرگذاری ویژه ای دارند.

وی افزود: مطبوعات و رسانه های استان کرمان همیشه در صحنه های مختلف حضور داشته و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده اند.

علیزاده تصریح کرد: علی رغم تعدد و تکثر رسانه ها در استان کرمان(بیش از ۳۰۰ رسانه)، پرونده هایی که به دادگاه مطبوعات ارجاع و رسیدگی می شود، نسبت بسیار اندکی با حجم تعداد زیاد رسانه دارد و حاکی از درایت، تیزهوشی و نگاه قانون مند اصحاب رسانه نسبت به ضوابط و مقررات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: در دوره های گذشته حتی در ایام انتخابات حداقل مشکلات رسانه ها را در استان داشته ایم.

“دادخدا سالاری” دادستان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: عدم ارتکاب جرم توسط رسانه های استان کرمان امنیت روانی برای مردم ایجاد کرده و مطبوعات استان کرمان نجیب هستند و همکاری خوبی با دستگاه قضائی داشته و در راستای عدم ارتکاب جرم و بزه حرکت کرده اند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا