نقدسازنده و اصلاح گرایانه نیاز امروز جامعه رسانه‌ای رباط کریم است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سید مهدی ساداتی ظهر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های رباط کریم طی سخنانی اظهار داشت: بهره گیری از تجارب و واقعیت‌های ملموس عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به هنر روابط عمومی بر می گردد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های رباط کریم تصریح کرد: امروز روابط عمومی‌های ادارات باید خبرنگاران را بازوی توانمندی بدانند که می‌توانند در کنار آن‌ها اخبار مطلوبی را پوشش دهند.
وی افزود: خبرنگاران شهرستان رباط کریم مشاوران امین ما در شهرستان هستند و به طور قطع نقش عمده‌ای را در انتقال اخبار و استعدادهای شهرستان را دارند.

ساداتی ابراز کرد: عمل به وظیفه قانونی بر اساس رسالت خبرنگاران باید به یک اصل تبدیل شود و اصحاب رسانه بر اساس وجدان بیدارشان باید به موضوعات گوناگون نگاه کنند.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: به حق خبرنگاران با آنکه از کمترین امکانات بهره گیری می‌کنند اما باید قدر آن‌ها را دانست.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها نیروی بدون مرزی هستند که مدیران بدون هیچ پوششی باید در کنار آنها قرار گیرند و نقد سازنده و اصلاح گرایانه نیاز امروز جامعه رسانه‌ای است، امروز کشور به سمت امید حرکت کرده و بسیاری از مشکلات به حق رنگ باخته اند.

فرماندار رباط کریم ابراز کرد: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باید به برگزاری انتخابات آینده برای صیانت از آرا مردم کمک کنند.

 


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا