نخستین جشنواره تولیدات رسانه در اسدآباد برگزار می شود


ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه این شهرستان به مناسبت سالروز گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج ) خبر داد.

 حجت الاسلام روح الله رستمی  در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین جشنواره تولیدات رسانه شهرستان اسدآباد با عنوان “نهم ربیع‌الاول” به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج ) همراه با اهدای جوایز ارزنده به برندگان توسط کارگروه رسانه وتولید محتوی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی داستان‌های کوتاه(حداکثر ۱۰ صفحه )، عکاسی، پوستر، عکس نوشته، نماهنگ و کلیپ (۱۰۰۰ثانیه ای) و نقاشی کودکان را از محورهای این جشنواره دانست و یاد آور شد: زندگانی امام عصر (عج)، غیبت صغری و کبری، وظایف منتظران در زمان غیبت، آیات و احادیث مهدوی و اعتقاد به موعود و  منجی از موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است.

رستمی  با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به  آیدی پیام رسان تلگرام bebarbaran@  ارسال کنند، تصریح کرد: اسامی نفرات برتر جشنواره ۱۳ آبان ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اسدآباد از سرانه پایینی در خانه های عالم روستایی سطح استان برخوردار است، گفت:شهرستان اسدآباد دارای ۱۰ خانه عالم بوده که با توجه به ظرفیت روستاهای شهرستان در حال حاضر اسدآباد نیازمند ۲۰ خانه عالم دیگر است و توسعه خانه های عالم در روستاها باید سرعت بگیرد چراکه خانه های عالم زمینه ساز ترویج احکام دینی می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد افزود: در حال حاضر برای چهار روستای شهرستان از جمله خاکریز، طویلان و حسام‌آباد پیشنهاد ساخت خانه عالم را به استان ارائه داده‌ایم که منتظر پاسخ این مکاتبه هستیم.

 رستمی تعداد روحانی مستقر در خانه‌های عالم شهرستان را شش نفر و روحانیون طرح هجرت را چهار نفر برشمرد و تصریح کرد: نبود سطوح عالیه در حوزه علمیه شهرستان و نبود خانه سازمانی برای روحانیون مقیم از جمله مشکلات موجود تبلیغات اسلامی در این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا