«مکث» سلامت مهمانانش را تضمین می‌کند؟



«مکث» که به عنوان ویژه‌برنامه افطار شبکه دو سیما در ماه رمضان، پخش می‌شد، این روزها همچنان در تلویزیون ادامه دارد؛ اما پرسش اینجاست، برنامه‌ای که مهمانانی از نقاط مختلف ایران را به استودیو می‌آورد و با موضوع کرونا هم پخش می‌شود، تا چه اندازه به حفظ ایمنی عوامل برنامه و مهمان‌ها حساسیت دارد؟

تهیه‌کننده برنامه «مکث» در گفت‌وگویی با ایسنا با بیان اینکه تاکنون مهمانان زیادی از شهرستان‌ها در این‌ برنامه حضور داشته‌اند، درباره شرایط مسافرت آن‌ها در اوضاع کنونی که می‌تواند خطرآفرین باشد، اظهار کرد: مهمانانی که از شهرستان به برنامه آمدند زیاد بودند اما ما همه‌ی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم؛ از پرواز هواپیما تا مکان استقرارشان همه چیز تحت کنترل بوده و تاکنون مشکلی پیش نیامده است. تاکنون ۴۰ قسمت ضبط و پخش شده و خدا را شکر هیچ اتفاقی نیفتاده است.

او درباره‌ی نظارت بر شرایط بهداشتی ضبط برنامه و تامین تجهیزات بهداشتی برای عوامل، هم گفت: از آنجا که برنامه با وزارت بهداشت مشارکت دارد، از خود وزارتخانه به برنامه سر می‌زدند. مقداری از تجهیزات بهداشتی را برای ما تامین کرده و بقیه را هم خود ما با بودجه برنامه تامین کردیم چراکه در تامین بودجه برنامه، به این مسائل هم اندیشیده شده است.

جواد فرحانی درباره محتوای فصل دوم برنامه مکث اظهار کرد: محتوا همان مسایل روز اجتماعی و شرایط روز اجتماع است و ممکن است همان مسائلی که در ماه رمضان گفته شد ادامه داشته باشد زیرا بیماری کرونا همچنان با ماست و اتفاقات مربوط به آن هنوز ادامه دارد.
 
این تهیه‌کننده علت تولید و پخش فصل دوم برنامه «مکث» بلافاصله پس از پایان ماه رمضان و فصل اول را اینگونه توضیح داد: از اول قرار نبود برنامه بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه پیدا کند اما استقبال از برنامه خوب بود و ما تصمیم گرفتیم که برنامه را ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش، فصل دوم برنامه «مکث» پنجشنبه و جمعه شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فصل نیز مانند فصل قبل در هر قسمت از برنامه هنرمندانی چون الهام پاوه نژاد، رسول نجفیان، گیتی خامنه، سیما تیر انداز، پرویز پور فلاحی و فرناز رهنما میزبان مهمانان خواهند بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا