مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات زنجان تا ۲۵ تیر تمدید شد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از خانه مطبوعات استان زنجان، یوسف ناصر با بیان اینکه تا عصر جمعه ۲۱ تیرماه ۲۱۸ اثر به جشنواره مطوبعات استان زنجان ارسال شده است، افزود: پنجمین جشنواره مطبوعات زنجان در ۱۰ بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که متقاضیان برای شرکت در جشنواره تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند که آثار خود را بارگذاری کنند، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی برگزار خواهد شد و تاکنون ۵۰ نفر آثار خود را ارسال کرده‌اند. همچنین مقرر است که روز ۱۷ مردادماه و هم‌زمان با جشن روز خبرنگار، نفرات برتر تقدیر شوند.

ناصر افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت zanjan.pressfestival.ir مراجعه و آثار خود را بارگذاری کنند.

پنجمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان در بخش‌های موضوعی این جشنواره نیز شامل عناوین رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، دین و معنویت، حجاب و عفاف، ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب، محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان در استان برگزار می‌شود.

هر متقاضی مجاز به شرکت در ۳ بخش از جشنواره است و در هر بخش می‌تواند حداکثر تا ۲ اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع ۶ اثر از هر نفر پذیرفته می‌شود.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا