مطالبه‌گری و آگاهی بخشی دو وظیفه رسانه است



ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران گفت: مطالبه‌گری و آگاهی بخشی دو وظیفه اصلی رسانه است.

سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حوادثی که پس از افزایش قیمت بنزین رخ داد، اظهار کرد: مازندران از جمله استان‌هایی بود که کمترین مشکل را داشت و حوادث هم به ندرت اتفاق افتاد.
وی با اشاره به اینکه مردم مهمترین و بیشترین نقش را ایفا می کنند، تصریح کرد: مردم هوشمند و با بصیرت مازندران زمانی که متوجه شدند این موضوع عقبه ضد انقلاب دارد و اشرار قصد سوء استفاده از این موقعیت را دارند، صف خود را جدا و نهایت همکاری را با تذکرات پلیس داشتند.
فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: روز اول پس از اعمال نرخ جدید بنزین در سطح استان فقط چند نقطه مشکلاتی وجو داشت که سریعا به این موضوع خاتمه داده شد.
میرفیضی ادامه داد: مردم مانند همیشه هوشیار باشند و مانند همکاری که طی چند روز اخیر با پلیس داشتند این همراهی را ادامه داده تا اگر تعداد قلیلی بخواهند موج سواری کنند ما بتوانیم برخوردهای لازم را داشته باشیم.
وی افزود: مردم از پلیس مطالبه به حق نظم، امنیت و آرامش را داشتند و ما هم به وظیفه خود عمل کردیم.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه رسانه دو وظیفه مطالبه‌گری و آگاهی بخشی را بر عهده دارد، گفت: انتظار مقام معظم رهبری از رسانه افزایش معلومات مردم، افزایش عمومی و افزایش اعتماد است. 
میرفیضی یادآور شد: دانشجویان و دانش‌آموزان از قشر مردم هستند و هر مطالباتی را در قالب قانون پیگیری کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا