مشارکت داغ و انقلابی در انتخابات تیری بر چشم دشمنان است



ایسنا/کردستان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با بیان اینکه مردم کردستان بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات بینش سیاسی بالای خود را نشان خواهد داد، گفت: مشارکت داغ و انقلابی در انتخابات دوم اسفند، تیری بر چشم دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی است.

عزت‌الله ضرغامی، امروز، 27 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: کردستان و کُردها شناسنامه و هویت ملت ایران هستند چراکه تاریخ کشورمان نشان می‌دهد که کُردها از هزاران سال پیش و از دوران آریایی‌ها، ایران را تشکیل داده‌اند.

وی افزود: قومیت‌ها و در رأس آن‌ها کُردها در کشور ما خود ایران هستند و هیچگاه از ایران اسلامی جدا نبوده‌اند و به جرأت می‌توان گفت که حاج قاسم سلیمانی فرزند کردستان بوده است.

ضرغامی شهید حاج قاسم سلیمانی را شخصیت استثنایی تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: ما باید بررسی و تحلیل کنیم که چه شاخصه‌هایی در حاج قاسم سلیمانی وجود داشت که وی را شخصیت استثنایی تاریخ بشریت کرد.

وی بیان کرد: از بین سرداران و تاریخ انقلاب‌های جهان گروهی به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص الهام‌بخش دیگران شده‌اند که این ویژگی‌ها شامل سلحشوری، شجاعت، حماسه‌سازی، فداکاری و در کنار آن‌ها صفت جمال بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی اعلام کرد: صفت جمال به معنای تمام خوبی‌ها، نیکی‌ها، زیبایی‌ها و رفتار پسندیده انسانی است که تمام این صفات جمال در وجود کُردها وجود دارد و باید گفت کُردها مهد فرهنگ و هنر هستند.

وی ادامه داد: توانمندی‌های فکری، دینی، فرهنگی و هنری کُردها بی‌نظیر بوده است و کردستان سرشار از خوبی‌ها و زیبایی‌هاست.

ضرغامی عنوان کرد: ترامپ به واسطه وحشت از فرهنگ مردم ایران در تهدیدات خود حمله به پایگاه های فرهنگی سطح کشور را عنوان می‌کند و این نشان از فرهنگ متعالی مردم و نخبگان کشورمان دارد.

وی افزود: رئیس جمهوری آمریکا در تریبون‌های جهانی اعلام کرد مردم ایران با آمریکا سر جنگ ندارد و خسته شده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا نمی‌دهند اما مردم کشورمان جواب ترامپ را در تشییع پیکر سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دادند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی به مردم‌داری، انقلابی و فراجناحی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد وادامه داد: شهید سلیمانی قهرمانی جهانی و محبوب است و زمانی شهادت نصیبش شد که دنیا به یک قهرمان بزرگ نیاز داشت تا به آن تکیه کرده و در برابر قلدری‌های ستمگران جهان بایستد. 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در کنار سلحشوری و فداکاری، مانند مردم کُرد یک شخصیت فرهنگی، رسانه‌ای و متواضع بود، افزود: اگر سردار سلیمانی چیزی را به ارث برده از شما مردم کردستان است چرا که ریشه ایران از کُردها تشکیل شده و اگر از کردستان چنین فرزندی پرورش یافته، پس این شهید از ناحیه شما و متعلق به شما است.

ضرغامی اعلام کرد: کردستان استانی مرزی و دارای قابلیت‌های خوب در زمینه کشاورزی و دامداری است پس در کنار این توانمندی‌ها نباید عده‌ای به کولبری پرداخته و جانشان را در این راه از دست بدهند.

وی مشروع‌ترین خواسته مردم استان کردستان را اشتغال دانست و گفت: وجود کولبری و کشته شدن افرادی در این عرصه، بخاطر سیاست‌های اشتباه است که باید در این زمینه اقداماتی اساسی صورت گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با بیان اینکه مردم کردستان بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات بینش سیاسی بالای خود را نشان خواهد داد، یادآور شد: مشارکت داغ و انقلابی در انتخابات دوم اسفند، تیری بر چشم دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی است. 

یادآور شد: آمریکا بداند مردم ایران اسلامی این انقلاب را از خود می‌دانند، پس تصور نابودی و براندازی نظام اسلامی را باید از ذهن تاریک خود بیرون کند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا