مخلص رسانه های منتقد منصف در استان قزوین هستیم


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، میقانی مشاور و مدیر دفتر استاندار، مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری، خبرنگاران و مدیران خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و فعالان شبکه مجازی در استانداری قزوین ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله نصرت الله علیرضایی مدیرکل سابق، سید حسین بی نیاز به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین منصوب شد.

منوچهر حبیبی رئیس شورای اطلاع رسانی استان در این جلسه گفت: از همکاری رسانه‌ها سپاسگزاریم که با ارتباط خوب خود در انعکاس خدمات دولت بسیار تأثیرگذار بوده‌اند.

وی افزود: رسانه‌ها در پاسخگو کردن مدیران بسیار خوب عمل کرده‌اند و عرصه رسانه امروز ویترین خدمات نظام است و با قلم شما خدمات نظام بیان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: اعتمادسازی رسانه در شرایط کنونی بسیار مهم است و می‌تواند روحیه امید را در جامعه تقویت کرده و به مسئولان در ادامه خدمت رسانی کمک کند.

حبیب اظهار داشت: مخلص رسانه‌های منتقد منصف هستیم و وجود آنها را ضروری می‌دانیم و لازم می‌دانیم به دغدغه‌های فعالان رسانه توجه کنیم.

وی اظهارداشت: سیاست‌های دولت همواره باید تقویت شود و شاید در روش‌ها تغییراتی دیده شود اما در اصل کار باید همه کمک کنیم تا اعتماد آفرینی جامعه تقویت شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات نصرت الله علیرضایی، مدیرکل سابق، سید حسین بی نیاز به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری قزوین معرفی شد.
 


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا