مجوز فعالیت ۷ پایگاه خبری در استان بوشهر صادر شد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مازیار هوشمند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ساماندهی و فعالیت قانونی پایگاه‌های خبری استان، پایگاه‌های خبری بدون مجوز استان اقدام به مجوز فعالیت خود از هیئت نظارت بر مطبوعات کرده‌اند.

وی بیان کرد: از خرداد سال ۹۶ و تاکید و کمک خانه مطبوعات استان به هدفمند کردن فعالیت رسانه‌های بدون مجوز و تشویق علاقمندان به فعالیت در رسانه‌های برخط، ۲۱ پایگاه خبری استان مجوز فعالیت خود را از هیئت نظارت بر مطبوعات دریافت کرده‌اند.

هوشمند با اشاره به اینکه درخواست مجوز چهار پایگاه خبری دیگر استان نیز آماده طرح در هیئت نظارت بر مطبوعات است، افزود: خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی کمک و حمایت از قانونمند کردن فعالیت این رسانه‌ها با اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات را دارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: در نشست هفته گذشته هیئت نظارت بر مطبوعات با فعالیت ۷ پایگاه خبری این استان موافقت شده است، که خاستگاه فعالیت ۳ پایگاه خبری در شهرستان کنگان است.

وی افزود: کنگان نیوز به مدیرمسئولی ابراهیم صفایی، کنگان ورزش به مدیرمسئولی حجت عبداللهی پور و نبض جوان به مدیر مسئولی یوسف حسن پور با فعالیت در شهرستان کنگان، خارگ نیوز با مدیرمسئولی حامد عرب زاده و ندای استان با مدیرمسئولی فاطمه کشاورز در شهرستان بوشهر، ندای دشتی با مدیرمسئولی غلامعلی جمالی حاجیانی در شهرستان دشتی، و نوای جنوب با مدیر مسئولی منوچهر رستم پور در دشتستان، هفت پایگاه خبری جدیدی هستند که مجوز خود را از هیئت نظارت بر مطبوعات در آخرین جلسه این هیئت اخذ کرده‌اند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا