قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از خبرنگاران رسانه‌ها و صداوسیمای استان



ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش و اهتمام خبرنگاران صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی و رسانه‌ها و مطبوعات استان به خاطر پوشش خبری سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان قدردانی کرد.

محمدرضا پورمحمدی در این رابطه اظهار کرد: وظیفه دارم به خاطر قدرشناسی از حضور موثر و فعال خبرنگاران و عکاسان خبری استان و عوامل پرتلاش صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان، تشکر کنم.

وی با اشاره به پخش زنده برنامه‌های سفر رئیس جمهور از شبکه خبر و شبکه استانی سهند، گفت: تقویت همکاری و همدلی میان دولت و رسانه ملی، موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود و این همکاری‌ها باید بیشتر شود.

وی افزود: بیش از 60 نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها و مطبوعات استانی نیز اخبار این سفر یک‌روزه را از بدو ورود رئیس جمهور به استان، لحظه به لحظه مخابره کردند که از تمامی عزیزان قدردانی می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی از حساسیت رسانه‌ها نسبت به وضعیت مردم در مناطق زلزله‌زده استان از لحظه وقوع این حادثه، قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها با انعکاس مسائل و مشکلات آسیب‌دیدگان، مسئولان را در رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده یاری می‌کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا