سومین جشنواره «بورس و رسانه» برگزار می شود



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، این جشنواره با هدف تقویت زمینه‌های اطلاع‌رسانی برای افزایش سواد مالی جامعه، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای و فراهم‌آوردن زمینه افزایش سهم بازار سرمایه برگزار می‌شود.

ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری بر پایه ارزش‌های اسلامی – ایرانی در کشور، استعدادیابی در بین جامعه خبری و شناسایی خبرنگاران علاقه‌مند به مفاهیم بازار سرمایه، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

براساس فراخوانی که از سوی دبیرخانه سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر شده، قالب‌های ارائه شده در این جشنواره در بخش رسانه‌های مکتوب شامل خبر، گزارش، گفت و گو، یادداشت، مقاله و سرمقاله؛ و در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری نیز شامل برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است. جایزه ویژه جشنواره با موضوع «نحوه اثرگذاری بازار سرمایه در تحقق شعار رونق تولید» از دیگر قالب‌های جشنواره است.

بنابر این گزارش، آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۳۹۷ تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ تولید و از طریق یکی از رسانه‌های کشور (مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی، صدا و سیما و …) منتشر شده باشند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه الکترونیکی «سومین جشنواره بورس و رسانه» به نشانی festpress.ir مراجعه کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا