ساری: مردم در این شرایط به شایعات توجه نکنند



یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از مردم خواست که اخبار مرتبط با ویروس کرونا را از مراجع رسمی دنبال کرده و به شایعات اهمیتی ندهند.

علی ساری در گفت و گو با ایسنا در خصوص لزوم توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی نهادهای مرجع در مبارزه با کرونا و لزوم توجه به همبستگی ملی برای گذر از  شرایط فعلی گفت: دو مورد را می توان در این باره مورد تحلیل قرار داد؛ یکی عملکرد وزارت بهداشت و دیگری عملکرد مردم در این حوزه است.

وی افزود: تجربه‌های گذشته همیشه ثابت کرده که هیچ قدرتی در برابر اراده مردم توان پیروزی ندارد؛ در این شرایط مردم  اراده خود را نشان داده و با رعایت نکات بهداشتی توصیه شده از سوی نهادهای رسمی با همبستگی و در کنار یکدیگر از خود و کشور  دفاع می کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: امیدواریم مردم بیشتر از اینها به نکات توصیه شده از سوی نهادهای مرجع و اخبار رسمی وزارت بهداشت که توسط رسانه‌های رسمی کشور منتشر می‌شود توجه کنند و به شایعات هیچ اهمیتی ندهند تا بتوانیم از این شرایط به خوبی گذر کنیم؛ عملکرد مردم و توجه به این توصیه‌ها می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

ساری گفت: وزارت بهداشت نیز باید در خصوص رفع کمبودهای مربوطه هر چه سریعتر اقدام کند؛ تمامی پرسنل وزارت بهداشت پرستاران و پزشکان شبانه روز در حال خدمت به مردم بوده و ملت ایران هم قدردان زحمات این عزیزان هستند اما مردم انتظار دارند نسبت به رفع کمبودها و تهیه و توزیع اقلام دارویی و بهداشتی اقدامات لازم انجام شود؛ اگر وزارت بهداشت شاهد هرگونه سوء استفاده و تخلف در این حوزه بود حتما باید از طریق دستگاه قضا و نهادهای نظارتی اقدام کنند تا با فوریت مورد رسیدگی گیرد؛ مردم نیز اگر چنین موردی را شاهد بودند از طرق نهاد های نظارتی اقدام کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا