روابط عمومی ها بایدبه عنوان چشم بینا وگوش شنوای سازمانها عمل کنند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، موحد امان اللهی شامگاه دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی ادارات شهرستان قروه با حضور معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استاندار کردستان، اظهار داشت: یکی از شاخص های زندگی در عصر ارتباطات، نوع ارتباط و فعالیتی است که یک انسان می تواند داشته باشد.

به گفته وی امروزه تفاوت های چشم گیری نسبت به دوران گذشته وجود دارد و در بحث ارتباطات آنچه به عنوان مؤلفه مدنظر صاحب نظران بوده مربوط به ارتباط انسان با محیط پیرامون خود است.

امان اللهی با بیان اینکه در محیط اداری هرکدام از ما باید با تعامل در مسایل درون سازمانی و برون سازمانی رفتار کنیم و تکریم ارباب رجوع داشته باشیم، افزود: در اینجا نیاز است با تسلط به ارتباطات هرآنچه حق مطلب در مورد سازمان وجود دارد را بیان کنیم و این مهم تنها توسط روابط عمومی های سازمان محقق می شود.

وی نقش روابط عمومی ها را در بیان خدمات سازمان به مردم مهم دانست و تصریح کرد: وظیفه معرفی سازمان و حقوق و تکلیفی که وجود دارد بر عهده روابط عمومی بوده و نیاز است با روشنگری درست موارد مرتبط بیان گردد.

امان اللهی در ادامه روابط عمومی موفق را عامل موفقیت بهتر مدیران دانست و بر توجه به حوزه روابط عمومی در ادارات تأکید کرد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا