روابط عمومی در کاهش شایعات نقش مؤثری دارد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، موحد امان اللهی شامگاه یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های قروه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی با اشاره به اینکه ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی به نسبت گذشته تغییر کرده اند اظهار داشت: امروزه تمامی ابزارهای تبلیغاتی در دسترس است و با وجود بمباران اطلاعاتی باید روابط عمومی‌ها حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

به گفته وی یک روابط عمومی زبان گویای اداره خود است و باید بتواند رسالت سازمان را برای مخاطبان خاص خود بیان کند.

امان اللهی به برقراری ارتباط و ایجاد اعتماد در میان مخاطبان سازمانی اشاره کرد و نقش روابط عمومی‌ها را در این راستا برای کاهش شایعات مهم دانست.

وی در ادامه از جنگ نرم در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی در جامعه گفت و تصریح کرد: آنچه امروز در کنار جنگ اقتصادی توسط دشمنان به کار می‌رود جنگ روانی است لذا روابط عمومی‌ها باید با سنجیدن شرایط موجود در این زمینه با هوشیاری اطلاع رسانی دقیق داشته باشند.

امان اللهی با تأکید بر اینکه نباید سطح روابط عمومی را پایین دید، بیان کرد: کار در روابط عمومی مطابق رسالت اصلی با دست خالی و بدون امکانات نمی‌شود و نیاز به ابزار لازم دارد و باید در این زمینه اقدامی صورت گیرد.

وی همچنین به تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و بیان خدمات دولت و نظام به مردم از طریق رسانه‌های معتبر و رسمی اشاره کرد.

در این مراسم از مسئولان روابط عمومی‌های فعال در شهرستان تجلیل شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا