روابط عمومی‌ ها در استان تهران دچار شعار زدگی شده است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، امین بابایی ظهر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های رباط کریم طی سخنانی اظهار داشت: روابط عمومی کار سنگین و دشواری است لذا مسئولین لازم است که خبرنگاران را برای پوشش هر چه بیشتر اخبار همراه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز روابط عمومی‌ها در استان تهران دچار شعار زدگی شده است گفت: البته رباط‌کریم و چند شهر دیگر از این نظر وضعیت مطلوبی دارند.

بابایی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها نباید به حیاط خلوت مدیرانی تبدیل شود که نیروهای ناکارآمد را برای مدتی کوتاه به این مکان منتقل کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه امروز بسیاری از چالش‌ها ناشی از عدم ارتباط شفاف و اطلاع رسانی به موقع و صحیح است افزود: نقش خبرنگاران در رسالت خبررسانی و ارتباط مؤثر با مردم در شرایط تحریم و نیز برخی مشکلات داخلی غیر قابل اغماض است.

وی با بیان اینکه خبر باید با هدف تبیین و انتقال واقعیت‌ها منتشر شود گفت: اصحاب رسانه بکوشند اخبار و واقعیت‌ها را به گوش مردم برسانند چرا که در جایی که با عدم انتشار صحیح خبر روبرو باشیم اخبار جعلی و غیر واقعی جای آن را خواهند گرفت.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا