رادیونمای استان‌ها تعاملی‌تر از گذشته می‌شود



معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: لازم است مدیران استانی صدا و سیما، برنامه جامعی لازم برای تعاملی‌تر شدن و افزایش مخاطبان رادیونما در پیش بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، علی دارابی در نامه‌ای خطاب به مدیران کل مراکز با اشاره به سه سال فعالیت رادیونمای مراکز اظهار کرد: سه سال از تاسیس رادیونمای مراکز 33 گانه استانی می‌گذرد و در این مدت شاهد رشد مخاطب و اقبال عمومی به این رسانه تاثیرگذار بودیم، رسانه‌ای که با استفاده از تصویر، جان کلام را بر دل مخاطب رادیو می‌نشاند و روشی نوین برای خلق پیام است.

وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بیانجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه یک رسانه است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و برنامه‌سازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص برنامه‌سازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر می‌توانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان اقدام کنند گفت: این اقدام به ویژه در مورد نسل جوان اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: در آستانه چهارمین سال فعالیت رادیونما، باید افزایش مخاطب، تعامی شدن بیش از پیش، تاکید بر هنرهای جذابی مثل نقاشی و طراحی، خوشنویسی، شعر و داستان و همچنین هنرهای تجسمی که فرصت کمتری برای بروز رسانه‌ای داشته‌اند و صاحب جایگاه متعینی در رادیونما هستند بپردازیم.
دارابی با اشاره به ضرورت احیای رادیو قصه تصویری عنوان کرد: تصویرسازی برای نمایش‌های رادیویی و انتشار مکتوب اخبار و رویدادهای استانی، از دیگر ظرفیت‌های رادیونماست.

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: این رسانه نوین می‌تواند علاوه بر جذب مخاطب عام، رسانه‌ای برای گروه‌های خاص مثل کم شنوایان و ناشنوایان هم باشد که از طریق تصاویر بتوانند صدای رسانه ملی را بشنوند.

وی در پایان از همه مدیران و دست اندرکاران رادیونمای استانی به ویژه معاونین صدای مراکز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا