دوره خبرنگاری و خبرنویسی ویژه کارمندان روابط عمومی

آموزشگاه رسانه:نام‌نویسی دور تازه کلاس‌های « »  آموزشگاه رسانه که مشترکا با  پایگاه های خبری طرف قرارداد برگزار می شود آغاز شد.

کارمندان محترم روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها جهت شرکت در این کلاس‌ها که در 8 جلسه  دو ساعته برگزار می‌شود می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 66057992 تماس بگیرند.

زمان شروع دوره  هفته دوم هر ماه است و کلاس‌ها چهارشنبه ها یا پنجشنبه ها با هزینه 350 هزار تومان برگزار می شود.

  • در صورت درخواست  اداره آموزش سازمان ها و شرکت ها این دوره ها به صورت خصوصی در محل سازمان و ادارات در تهران و شهرستان ها  با شرایط ویژه برگزار می شود.
  1. -در صورت برگزاری دوره در شهرستان ها هزینه ایاب و ذهاب و اسکان در صورت لزوم بر عهده سازمان متقاضی می باشد.

  2. -زمان برگزاری دوره و تعداد ساعت در هر روز به درخواست سازمان متقاضی قابل هماهنگی است ( صبح و بعدازظهر)

  3. -در برگزاری دوره ها در محل سازمان متقاضی محدودیتی در تعداد نفرات نمی باشد.( هزینه ای بابت نفرات دریافت نمی شود)

  4.  -هزینه هر ساعت دوره 150 هزارتومان برای استاد هیئت علمی دانشگاه با مدرک دکترا و 100 هزار تومان برای اساتید غیر هیئت علمی در محل سازمان یا شرکت  می باشد.

در دوره اصول خبرنگاری، فراگیران با مباحثی چون ژورنالیست کیست؟اصول خبرنگاری روابط عمومی ،ماهیت خبر ، ارکان، عناصر و ارزشهای خبری، سبک‌های کلاسیک و نو در تنظیم خبر ، سوژه‌یابی و پرداخت سوژه ، اصول ابتدایی مصاحبه، نحوه گزارشات خبری اداره ، نحوه مصاحبه با رییس اداره و معاونین ، تنظیم گزارشات مهمان و مدعوین ، نحوه تنظیم گزارش خبری از جلسات و هر آنچه که یک کارمند روابط عمومی برای تنظیم خبر و گزارشات برای سایت اداره و مجله و بورشور نیازمند است.

 

جهت دوره آموزش خبرنگاری ویژه کارمندان روابط عمومیکسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگرید 02166057992

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا