دوره آموزش روزنامه نگاری

شانزدهمین دوره آموزش خبرنگاری و عکاسی خبری در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به همت و با همکاری آموزشگاه رسانه برگزار می‌شود.

دوره‌های خبرنگاری، خبرنگار مترجم، گزارشگری چندرسانه‌ای و عکاسی خبری را با هدف آموزش، گزینش و جذب خبرنگاران، مترجمان خبر و عکاسان زبده و با انگیزه در حوزه اخبار فرهنگی، معارف قرآنی و دینی در  موسسه روزنامه نگاری الکترونیک دایر کرده است.

مفاهیم اصلی خبر، انواع تیتر و لید، اصول‌ خبرنویسی، آشنایی با خبرهای معارفی، گزارش‌نویسی، زبان بدن و ارتباط‌‌گیری، سوژه‌یابی و مصاحبه سرفصل این دوره‌ها هستند که در ۱۰ جلسه به علا‌قه‌مندان حرفه خبرنگاری آموزش داده می‌شود. این امکان را فراهم می‌آورد تا افراد، اقشار و گروه‌های مختلف با حضور در   دفتر رسانه روزنامه نگاری الکترونیک در جریان تهیه اخبار قرار گرفته و با استفاده از آموزش‌های لازم مجوز ورود به حرفه‌ خبرنگاری را دریافت کنند.

همچنین،‌ این دوره‌ها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تدوین شده و کارآموزان با حضور در  آموزشگاه  فصنلنامه روزنامه نگاری الکترونیک  با نحوه خبرنویسی، مصاحبه، گزارش‌نویسی، عکاسی خبری و ویرایش خبر آشنا شده و پس از گذراندن آزمون و کسب نمره حدنصاب قبولی وارد تحریریه شده و با شرکت در کلاس‌های عملی، به تهیه خبر و گزارش تصویری مشغول شوند. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها پس از گذراندن ۱۰۰ ساعت کلاس عملی، پس از ارزیابی‌های لازم مدرک پایان‌دوره خبرنگاری و عکاسی خبری را از سوی  دفتر روزنامه نگاری الکترونیک دریافت می‌کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166057992 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا