دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، فاطمه حبیبی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان همدان با بیان اینکه در جلسات گذشته، اعضای شورای اطلاع رسانی مصوباتی داشتند، گفت: این مصوبات به اطلاع دستگاه‌های اجرایی استان همدان رسید.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان همدان گفت: برای دستگاه‌های اجرایی که مصوبات شورای اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام داده و در امر اطلاع رسانی کوشا بوده‌اند، امتیازبندی خاصی در نظر گرفتیم.

حبیبی افزود: با توجه به معیارهایی که برای ارزیابی‌ عملکرد دستگاه‌های اجرایی تعیین شده، دستگاه‌ها و فرمانداری‌هایی که در امر اطلاع رسانی مصوبات و وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، به صورت عمومی اعلام خواهیم کرد.

سرپرست استانداری همدان عنوان کرد: شیوه کار به این گونه است که هر دستگاه یا فرمانداری، پایان هر ۶ ماه گزارشی از عملکرد خود در امر اطلاع رسانی را مکتوب به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارسال خواهد کرد؛ سپس با مشورت و هم‌فکری اعضا و ریاست شورای اطلاع رسانی، ۵ دستگاه و ۳ فرمانداری برتر در امر اطلاع رسانی با توجه به معیارهای تعریف شده، به اطلاع عمومی خواهند رسید.

وی یاداور شد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در اجرای سند اطلاع‌رسانی استان همدان مورد بررسی قرار گرفته و دستگاه‌های برتر در این حوزه اعلام عمومی خواهند شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا