خوانندگان دهه ۶۰ به تلویزیون می‌روند


برنامه تلویزیونی چهل تیکه با حضور «رامتین محسنی» خواننده نوجوان اوایل دهه شصت و «محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی چهل تیکه، برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» پخش هفتگی خود را امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۸ با حضور «رامتین محسنی» خواننده نوجوان اوایل دهه شصت که در زمان خود شهرت بسیاری در بین نوجوانان کسب کرده بود و «محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی آغاز می کند.

رامتین محسنی برای اولین بار در برنامه تلویزیونی «گلاب بپاش» به همراه یک گروه سرود به اجرای قطعاتی در قالب موسیقی پاپ ارکسترال پرداخت. در میان قطعاتی که «رامتین محسنی» نقش خواننده اصلی آن را بر عهده داشت، می توان به قطعات «کی بود کی بود که پرسید؟» و «بابام رو تو ندیدی» اشاره کرد.

چهل تیکه برنامه پخش خود را تا روز پنج شنبه ( ۲۴ بهمن ماه ) ادامه می دهد. این برنامه دوشنبه (۲۱ بهمن ماه) میزبان محمدکاسبی و سه شنبه (۲۲ بهمن ماه) مهدی فقیه بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. چهارشنبه (۲۳ بهمن ماه) نیز میزبان فریبا متخصص خواهد بود. پنج شنبه (۲۴ بهمن ماه) نیز میزبان مجید قناد مجری برنامه‌های کودک است که چندین سال با برنامه «فیتیله» در تلویزیون به اجرای برنامه برای کودکان می پرداخت.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی سال های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می پردازد.

«چهل تیکه» از یکشنبه، ۲۰ بهمن ماه تا پنج شنبه همین هفته از شبکه نسیم در ساعت ۲۲ پخش می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا