جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر تمدید شد+جزئیات



ایسنا/بوشهر مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر تا ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

مازیار هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: به دلیل استقبال و درخواست همکاران و با توجه به ایجاد مشکل فنی در ارسال آثار در آخرین روز مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: همکاران گرامی می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره مطبوعات بارگزاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.boushehr.pressfestival.ir بارگزاری کنند.

این جشنواره در سه بخش حرفه ای شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش (خبری-تحلیلی-تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری – گزارش تصویری)، طنز و کاریکاتور، گرافیک، طراحی و صفحه آرایی؛ بخش موضوعی در سه حوزه اقتصاد مقاومتی، محیط زیست و بحران آب و حقوق شهروندی و بخش ویژه با موضوع «عسلویه، پایتخت انرژی ایران» برنامه ریزی شده است.

آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ ۹۴/۰۷/۰۱ تا ۹۸/۰۶/۳۱ در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات (نشریات مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط) که مبدأ فعالیت آنان در استان بوشهر می باشد، منتشر و چاپ شده باشد، و آثار چاپ شده در رسانه های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا