توقف پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در آمریکا


دو کمپانی بزرگ دیزنی و نتفلکیس تمامی پروژه‌های در حال ساخت سینمایی و تلویزیونی را به سبب افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، پروژه‌ها سینمایی کمپانی دیزنی که در میانه فرآیند ساخت بودند و چند  پروژه که قرار بود به زودی رسما کلید بخورند به سبب شیوع ویروس کرونا در آمریکا متوقف شد.

نسخه جدید از فیلم-انیمشن «پری دریایی کوچک» بر اساس انیمیشن کلاسیک دیزنی که قرار بود ساخت آن از ۹ روز دیگر در لندن آغاز شود و همچنین فیلم «کوچه کابوس» به کارگردانی «گیرمو دل‌تورو» از جمله پروژه‌های سینمایی هستند که به سبب نگرانی از شیوع ویروس کرونا به تعلیق درآمدند.

نتفلیکس نیز پس از شبکه‌های ان‌بی‌سی یونیورسال (NBC Universal) و سی‌بی‌اس (CBS) که ساخت بسیاری از برنامه‌ها و شوهای تلویزیونی خود را متوقف کرده بودند، دست به اقدامی مشابه زد و اعلام کرد تمامی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی خود را برای مدت دو هفته در آمریکا و کانادا متوقف کرد.

 دو برنامه معروف تلویزیونی «جیمی کیمل لایو!» از شبکه ABC  و «برنامه امشب با اجرای جیمی فلن» از NBC نیز برای مدتی تولید خود را متوقف کردند. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا