تصویربرداری مستند تلویزیونی خبرنگار شهید «جواد مددیان»آغاز  شد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، تصویربرداری مستند تلویزیونی خبرنگار شهید «جواد مددیان» با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و رئیس بسیج رسانه استان در منزل شهید مددیان آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در آغاز تصویربرداری مستند تلویزیونی خبرنگار شهید «جواد مددیان» که مادر شهید و سایر اعضای خانواده شهید والامقام مددیان  حضور داشتند، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره مجاهدت عظیم شهداء در دفاع از میهن اسلامی ضامن بیمه شدن کشورمان در طوفان حوادث مختلف است.

 محسن لطیفی تولید برنامه های فاخر با محوریت ایثار و شهادت را از اولویت های برنامه سازی رسانه استانی عنوان کرد.

همچنین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان به بیان خاطراتی از شهید مددیان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

گفتنی است شهید جواد مددیان از شهدای خبرنگار استان زنجان است که جان پاکش را در راه انتشار اخبار دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد، این شهید در تاریخ هشتم مرداد ماه سال۱۳۴۲ در شهر زنجان و در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.

پس از تهاجم ارتش بعث عراق به ایران اسلامی، با وجود اینکه شهید مددیان دانشجوی رشته زبان و ادبیات فارسی بود، حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را به تحصیل ترجیح داد و به عنوان عکاس و خبرنگار در مناطق عملیاتی حاضر شد.

جواد مددیان پس از سالها تلاش در مسیر اطلاع رسانی و ثبت معارف دفاع مقدس در تاریخ دهم مردادماه ۱۳۶۷ و در منطقه عملیاتی اسلام آباد غرب به خیل همرزمان شهیدش پیوست.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا