ترویج امر به معروف ونهی ازمنکر در ادارات رسالت روابط عمومی ها است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، محمود الله مرادی در جلسه هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان، اظهار داشت: تضعیف جایگاه روابط عمومی در ادارات نوعی آسیب است چرا که با این کار نمی توان آنگونه که باید بین مدیران و کارکنان و کارکنان و مردم ارتباط مناسبی ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید شور و نشاط در فضای ادارات بوجود آورند، افزود: روابط عمومی ها باید تلاش کنند هجمه روانی موجود در جامعه که باعث تخریب نظام می شود را با منطق صحیح خنثی کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه روابط عمومی ها باید تلاش کنند از ایجاد رانت های سیاسی و حزبی در ادارات جلوگیری کنند، ادامه داد: روابط عمومی ها خدمات نظام را آنگونه که هست باید پوشش و فعالیت های موثر ادارات را برجسته کنند تا مردم بدانند که همه در مجموعه نظام در حال خدمت رسانی به آنان هستند.

الله مرادی یادآور شد: روابط عمومی ها باید کاری کنند که دیدگاه های مختلف با ذهنیت مثبت در کنار یکدیگر حضور یابند و در کنار این مسئله نیز باید زمینه ارائه خدمات آسان به مردم با توجیه کارمندان در ادارات توسط روابط عمومی ها فراهم شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه باید روحیه مطالبه گری به شکل صحیح در این مجموع ایجاد شود، بیان کرد: روابط عمومی ها باید امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات ترویج دهند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا