برگزاری کارگاه آموزشی تکنیک‌های سوژه‌یابی در اصفهان



ایسنا/اصفهان فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری خبرگزاری ایسنا، کارگاه آموزشی سوژه یابی را با حضور فریدون صدیقی در اصفهان برگزار می‌کند.

مدیر فرهنگسرای رسانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کارگاه آموزشی تکنیک‌های سوژه یابی به معرفی روش‌های اصول یافتن سوژه خوب، چگونگی انتشار یک سوژه در رسانه، همچنین تجربه های ماندگار روزنامه نگاری فریدون صدیقی می پردازد.

فاطمه شفیعی افزود: آنچه مخاطب را برای خواندن یک مطلب ترغیب می‌کند، موضوع یا سوژه خوب است. به همین دلیل سوژه‌یابی یکی از پایه‌ای‌ترین اصول در نگارش و تولید محتوا است.

وی با بیان اینکه این کارگاه ویژه اهالی رسانه و روزنامه نگاران برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در کارگاه می توانند تا پایان روز ۱۷ دی ماه با فرهنگسرای رسانه تماس حاصل کنند.

کارگاه آموزشی تکنیک‌های سوژه‌یابی، پنج شنبه- ۱۹ دی ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

 فریدون صدیقی با سابقه حدود ۴۷ ساله در تاریخ روزنامه نگاری ایران در شکل‌گیری و حیات ده‌ها روزنامه و مجله نقش داشته است. وی کار روزنامه نگاری را از روزنامه کیهان آغاز کرد و ۲۶ سال در کیهان به عنوان خبرنگار، گزارشگر، دبیر گروه، عضو شورای سردبیری و عضو شورای تیتر مشغول به کار بود.صدیقی پس از آن عضو شورای سردبیری روزنامه انتخاب شد و تا پایان کار روزنامه در آنجا مشغول بود. سپس در سمت سردبیر به روزنامه هموطن‌سلام رفت و پس از تعطیلی این روزنامه به روزنامه همشهری به عنوان معاون سردبیر پیوست.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا