بررسی نقش تلگرام در اعتماد اجتماعی کاربران تهرانی



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، به تازگی نسخه تابستانی فصلنامه علمی- تخصصی روزنامه نگاری الکترونیک منتشر شده است،در این نشریه مطالب زیر به چشم می خورد: 

بررسی نقش شبکه مجازی تلگرام در اعتماد اجتماعی کاربران شهر تهران، سمیه اشکانی و  فرناز جهانگیری

عدم تغییر در هالیوود، زمانی که همه چیز در تغییر است از نظر استوارت هال، ترجمه علیرضا شریف و ابتسام رضوی دینانی

تاریخچه «رویکردهای ارتباطات مشارکتی برای توسعه»؛ ارزیابی انتقادی، ماندانا تیرا

چالش ها و فرصت ها برای رسانه های خبری و روزنامه نگاری در محیط فزاینده رسانه های دیجیتال و شبکه های و اجتماعی، ترجمه نوشین کلانتری

روزنامه نگاری الکترونیک نخستین فصلنامه الکترونیکی تخصص در حوزه علوم ارتباطات و اطلاعات و تکنولوژی است و به عنوان یک منبع اطلاع رسانی در کنار سایر مراجع اطلاع رسانی و بانکهای اطلاعاتی کشور، تلاش دارد در حوزه ارتباطات اجتماعی و تکنولولوژیهای اطلاعاتی اطلاع رسانی علمی و پژوهشی نماید تا در کنار پایگاههای تخصصی فعال در این حوزه، گام کوچکی در دریای بیکران ارتباطات بردارد. در همین زمینه تلاش روزنامه نگاری الکترونیک بر این است تا با برقراری ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی از یک طرف و سایر مراکز اطلاع رسانی و پژوهشی از طرف دیگر؛ محل رجوع مخاطبان اعم از مدیران، دانشجویان، استادان دانشگاه، پژوهشگران، و دست اندرکاران مراکز علمی، هنری، فرهنگی، کسب‌وکار، فناوری و… باشد. روزنامه نگاری الکترونیک در شبکه ساماندهی پایگاههای اینترنتی ثبت شده و این فصلنامه دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات است. تمام فعالیتهای این فصلنامه انلاین، در چارچوب قانون مطبوعات، قوانین و مقررات سایبری کشور و همچنین ضوابط فعالیتهای پایگاههای اینترنتی است.

گفتنی است فصلنامه علمی – تخصصی روزنامه نگاری الکترونیک به مدیر مسئولی محمدحسن اسدی طاری، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منتشر می شود.

علاقمندان می توانند آخرین شماره این نشریه را اینجا ببینند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا