باید روابط خوبی بین خانه مطبوعات، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برقرار شود



ایسنا/همدان معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: تقویت ارتباط روابط عمومی ها و رسانه‌ها مهم است و باید روابط خوبی بین خانه مطبوعات، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برقرار شود

 مصطفی آزادبخت شنبه 28 دی در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان، با بیان اینکه باید روحیه مستحکم ما در مقابله با دشمن تقویت شود که یکی از راه‌ها توجه به نقش اثرگذار روابط عمومی‌ هاست، اظهار کرد: رمز موفیقت ما در حوزه روابط عمومی این است که اول به خود بپردازیم چرا که وقتی گرفتار منیت و نفسانیت خود شویم به طور قطع نمی‌توانیم تأثیرگذار باشیم.

وی با بیان اینکه یک مسئول روابط عمومی خوب کسی است که اول به خود و خانواده‌اش توجه کند تا با تمام توان به میدان بیاید، افزود: کار در روابط عمومی انگیزه می‌خواهد به طوریکه انگیزه باشد جذبه هم می‌آید همچنین یک روابط عمومی باید علم کار داشته باشد و آموزش را در دستور کار قرار دهد.

آزادبخت با بیان اینکه یک روابط عمومی باید برنامه‌محور بوده و با استفاده از تجربیات به تمام موضوعات توجه داشته باشد، ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید طلب رسانه‌ها را سریع پرداخت کنند که لازم است این کار اول از خود ما و استانداری آغاز شود.

وی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر هستیم و باید روابط‌عمومی‌ها به بیان نقش تأثیرگذار انقلاب اسلامی بپردازند، یادآور شد: موضوعات ریشه‌ای و اقناعی در دستور کار قرار گیرد و تمام اقدامات مهم و نظرات جمع‌آوری و به صورت بولتن تهیه شود به طوریکه روابط عمومی‌ها پیشقراولی برای دلگرمی مردم باشند.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه فعالیت روابط‌ عمومی‌ها در فضای مجازی مهم است به طوریکه نباید درباره فضای مجازی ابهامی داشته باشند، اظهار کرد: تقویت ارتباط روابط عمومی ها و رسانه‌ها مهم است و باید روابط خوبی بین خانه مطبوعات، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برقرار شود.

وی در انتقاد به عدم حضور استاندار در این جلسه از سوی نماینده‌ای از هیئت رئیسه شورای روابط‌عمومی‌های استان گفت: جلسه ای را طی سه ماه آینده با حضور استاندار خواهیم داشت.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا