باید از برخی استراحت‌ها برای توسعه لرستان گذشت



ایسنا/لرستان معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: باید از برخی استراحت‌ها برای توسعه استان گذشت.

دکتر محمود ثمینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وظیفه ما این است که در دوران پسا بحران وضعیتمان را نسبت به گذشته بهتر کنیم و نواقصی که در گذشته وجود داشته را برطرف کنیم.

وی با اشاره به سیل سال گذشته در لرستان افزود: به عنوان مثال در این سیل واحدهای مسکونی زیادی تخریب شدند که یا استحکام نداشتند و یا در حریم رودخانه احداث شده بودند؛ ما در دوران پسا بحران باید این نواقص را رفع کنیم تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

ثمینی اضافه کرد: بعد از حادثه سیل عزم عمومی به وجود آمد و باید از این فرصت‌ها برای بازسازی اصولی استان به‌خصوص در مناطق سیل‌زده استفاده کنیم. رسالت اصحاب رسانه مطالبه گری در این مسیر است.

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: بناست که ما رسانه را برای توسعه استان به کمک بگیریم تا کارمان انجام شود و از صاحبان رسانه انتظار می‌رود نقد منصفانه داشته باشند و با توجه به شرایطی که داریم رسانه‌ها نباید بی‌جهت توقعات جامعه را افزایش دهند.

ثمینی بیان کرد: رسانه‌ها باید حوزه نقد و انتقاد سهم منصفانه را از حوزه‌های تخریب جدا کنند و برای رسیدن به هدف مسیر و فرآیند مشخص و درستی را تدوین کنند.

وی یادآور شد: در مسیر توسعه لرستان اگر موانعی وجود دارد باید آن را با گفت‌وگو برطرف کنیم و به دنبال حاشیه‌سازی نباشیم.

ثمینی با تأکید بر اینکه باید از برخی استراحت‌ها برای توسعه استان گذشت، اضافه کرد: لرستان با مردمان بسیار خونگرم و با تمام قدمتی که دارد به تناسب این افتخارات، توسعه لازم را پیدا نکرده است و لازمه رسیدن به توسعه هدف گذاری که همان سند توسعه بوده، است که چراغ راه استان بوده و متناسب با افق ۱۴۰۰ تأمین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه لرستان باید از عزم مردم و همدلی آن‌ها کمک رسانه‌ها و تلاش مدیران بهره ببریم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا