بازخوانی خاطرات مهدی آذریزدی با صدای بهروز رضوی + صدا


برنامه «کتاب شب» با صدای بهروز رضوی، زندگی‌نامه و خاطرات زنده‌یاد مهدی آذریزدی، نویسنده کتاب هشت‌جلدی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» را بازخوانی می‌کند.

محمد باقر رضایی ـ سردبیر و نویسنده برنامه «کتاب شب» رادیو تهران ـ با ارسال دقایقی از این برنامه به ایسنا درباره محتوای آن توضیح داد: خاطرات زنده‌یاد مهدی آذریزدی، آن‌قدر جذاب و آموزنده است که نه تنها کسی از شنیدن آن ضرر نمی‌کند، بلکه دنیایی تجربه و آگاهی به دست می‌آورد و با ویژگی‌های زندگی یک انسان خردمند و کوشا آشنا می‌شود.

مهدی آذریزدی یک انسان نمونه بود که در فقر خودخواسته زندگی کرد و در همان حال، مجموعه کتاب‌هایی به وجود آورد که برای میلیون‌ها کودک و نوجوان، درس‌های زندگی بودند.

«کتاب شب» یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو تهران است که هر هفته، یک کتاب شاخص در زمینه‌های گوناگون ادبی (به ویژه رمان، زندگی‌نامه و خاطرات مشاهیر و مفاخر ادبی و فرهنگی) را از شنبه تا پنجشنبه در شش قسمت با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌کند.

تهیه‌کنندگان این برنامه، رضا قربانی و زرین کشاورز هستند که یک هفته در میان، کامل‌شده برنامه را به واحد نظارت و پخش رادیو تهران تحویل می‌دهند.

«کتاب شب» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه تا پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه، ویژه مهدی آذریزدی پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی زرین کشاورز، سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی و صدابرداری محسن فراهانی، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید شده است.

در ادامه می‌توانید قسمتی از این برنامه را با صدای بهروز رضوی بشنوید:

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا