ایسنا بدون حب و بغض فعالیت کرده است



ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید براینکه همه رسانه‌ها باید در انتشار اخبار مقید به اصول اخلاقی باشند، خاطرنشان کرد که ایسنا تلاش کرده تا بدون حب و بغض اخبار را پیگیری و منتشر کند.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک 20 سالگی خبرگزاری دانشجویان ایران، بیان کرد: تجربه شخصی بنده بر این بوده که ایسنا از رسانه‌هایی است که همیشه شفاف و بدون حب و بغض اخبار را منتشر کرده است.

او با تاکید بر اینکه بدون خبرگزاری جامعه ابتر خواهد ماند، خاطرنشان کرد: هیچ جامعه‌ای بدون آزادی مطبوعات، پویایی نخواهد داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو، با بیان اینکه این روز نماد حضور قشر مولد و پویای جامعه در دانشگاه‌هاست، گفت: دانشجویان که بهترین مطالبه گران جامعه هستند، باید با توجه به وضعیت فعلی کشور بیش از گذشته در جامعه حضور داشته باشند.

رضایی افزود: اگر معتقد به دموکراسی هستیم باید اجازه داده شود تا دانشجویان در محیط‌های دانشجویی به نقد وبررسی مسائل مهم جامعه بپردازند.

او همچنین خاطرنشان کرد که روز دانشجو فرصت مناسبی برای قرار گرفتن دانشجویان با مسئولان در کنار هم است تا با تشریک مساعی شاهد پویایی دانشگاه‌ها باشیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: امروز که دانشجویان به سطحی از آگاهی، دانش و کیفیت فکری رسیده‌اند باید اجازه داد تا خود انتظامات و امنیت جلسات را برعهده بگیرند، چرا که آنها خود به خوبی آن را مدیریت خواهند کرد و در این صورت هم حس مسئولیت پذیری در آنها نهادینه خواهد شد و هم اینکه با آزادی بهتری با حاکمیت همراهی خواهند کرد.

رضایی با تاکید مجدد بر اینکه روز دانشجو فرصت خوبی برای نقادی دانشجویان است، گفت: مسئولیت اجتماعی آینده کشور به دست دانشجویان رقم خواهد خورد، پس باید با نقد کردن و پاسخ شفاف و درست به نقادی آنها، تمرین پاسخ به نقد را یاد بگیرند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا