انتخاب گزینشی در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، پیش از ظهر امروز در حالی نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته ازدواج برگزار شد که متاسفانه باز هم با بی تدبیری مجموعه روابط عمومی این اداره کل نحوه دعوت از رسانه ها نشان داد، انتخاب رسانه ها کاملا گزینشی انجام شده است.

بنابر این گزارش، مسئولان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حالی روز گذشته به صورت تلفنی و مکتوب از برخی از رسانه ها آن هم به صورت گزینشی دعوت کردند که دعوت عمومی منتشر نشده بود.

و نکته جالب تر اینکه اگر به لیست رسانه های دعوت شده نگاه کوتاهی انداخته شود جای خالی بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های اصلی و معتبر کشور ملاحظه می شود.

البته گزینش کردن رسانه‌ها توسط روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان آن هم بر خلاف آئین نامه و قانون و عرف و نحوه تعامل نامناسب با رسانه های موثر و معتبر بی سابقه نیست اما خوب است مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان که همواره بر تعامل شفاف با رسانه‌ها تاکید دارد نسبت به این موضوع ورود داشته باشد.

در مجموع به نظر می رسد این انتخاب گزینشی رسانه ها از سوی مجموعه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان دلایل پشت پرده ای دارد که حتما خبرگزاری مهر در آینده به صورت مفصل به آن می پردازد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا