اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات به تاخیر افتاد



ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۲۶۳ اثر به جشنواره مطبوعات ارسال شده ‌است.

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات، اظهار کرد: آثار به جشنواره برای داوران ارسال شده ‌است ولی در حال حاضر نتایج به دست ما نرسیده و منتظر اعلام اطلاعات دقیق‌تر هستیم تا اختتامیه را برگزار کنیم.

وی افزود: کسی از ماهیت داوران جشنواره اطلاعی ندارد و داوری به صورت ملی است که بعد از اعلام ‌نتایج، معرفی خواهند ‌شد.

این مسئول با بیان اینکه اثری در بخش کاریکاتور به جشنواره ارسال نشده ‌است، تصریح کرد: به طور کلی ۲۶۳ اثر به جشنواره ارسال شده است که از آثار ارسالی، ۲۷ اثر در بخش خبر، ۶۴ اثر در بخش گزارش، ۱۴ اثر در بخش عکس، ۳۱ اثر در بخش مصاحبه، ۱۹ اثر در بخش طراحی و صفحه آرایی، ۵۹ اثر در بخش مقاله، ۴۷ اثر در بخش تیتر و ۴ اثر در بخش طنز مکتوب بوده ‌است.

علی‌محمدی ادامه داد: اختتامیه به صورت مجازی برگزار خواهد ‌شد که جوایز و هدایا نیز به‌صورت واریزی به حساب برندگان خواهد ‌بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، عنوان کرد: برنامه دیگری نیز به مناسبت روز خبرنگار برگزار خواهد شد که در آن سعی داریم ضمن ایجاد یک دیدار بین خبرنگاران در فضای مجازی و صحبت آن‌ها و تقدیر از زحمات خبرنگاران از استادان حوزه ارتباطات نیز برای صحبت در آن دعوت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روز و ساعت برگزاری این مراسم‌نیز به‌زودی اعلام ‌خواهد شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا