کسی که رسانه را در اختیار دارد پیروز است



ایسنا/خراسان رضوی علیرضا رزم‌حسینی گفت: امروزه جنگ، جنگ اجتماعی و اقتصادی است و کسی که رسانه را در اختیار دارد پیروز است.

 استاندار خراسان رضوی امروز در آیین افتتاح 205 پروژه و طرح فنی در سالن رضوان سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در حوزه اجتماعی و فضای مجازی، حدود 200 کانال علیه ما فعالیت می‌کنند که نیازمندیم تا با حضور صداوسیما با آن‌ها مقابله کنیم.

وی افزود: امسال ما علی‌رغم این‌که 23 درصد افزایش اعتبار داشتیم ولی اعتبارات سازمان صدا و سیمای استان را دو برابر افزایش دادیم.

در ادامه این مراسم نماینده مردم مشهد و کلات طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شناختی که آقای علی‌عسکری از ظرفیت بالای نرم‌افزاری و نیروی انسانی دارند، می‌توانند بیش از این از ظرفیت استان استفاده کنند و باعث خودنمایی استان شوند.

پژمانفر افزود: درجهان اسلام و کشور مردم انتظار دارند با پایتخت معنوی جهان اسلام با رویکرد گفتمان دینی ارتباط برقرارکنند. مشهد نیز می‌تواند به عنوان پایلوت در این زمینه فعالیت کند.

وی بیان کرد: استان خراسان رضوی امتحان خود را هم در سطح ملی، استانی و همچنین در سطح بین‌المللی پس داده است و من به نوبه خود با شناختی که از نیروها در زمینه فنی و محتوایی دارم می‌دانم که پتانسیل و توان ما بیشتر از این است و باید با برنامه‌ریزی مناسب این پتانسیل‌ها را فعال کنیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا