مسابقه یک روز ورزشی خبرنگار در بوشهر برگزار شد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سالن فجر بوشهر در یک روز متفاوت، میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه بود و خبرنگاران یک روز شاد و بیادمانی را در کنار یکدیگر تجربه کردند.

به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان بوشهر و خانه مطبوعات استان بوشهر، مسابقه یک روز ورزشی خبرنگار ، با حضور اهالی رسانه در سالن فجر بوشهر برگزار گردید و به برترین ها کاپ، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

حسین باستین رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اهالی رسانه، تصمیم بر این گرفته شد این بار خبرنگاران را از سالن های کنفراس و سمینار و همچنین نشست های خبری جدا کنیم و در سالن ورزشی گرد هم آوریم.

باستین افزود: با حضور خبرنگاران در قالب شش تیم رسانه ورزش بوشهر، پایگاه تخصصی فوتبال، گنجینه خلیج فارس، خبرنگاران فضای مجازی، خانه مطبوعات و صدا و سیمای مرکز بوشهر، مسابقه یک روز ورزشی خبرنگار برگزار شد و تیم‌ها در یک رقابت دوستانه و جذاب در کنار یکدیگر روز شاد و پویایی را پشت سر گذاشتند.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: در پایان این مسابقه پر از هیجان و با نشاط تیم خانه مطبوعات استان  مقام اول را کسب نمود و تیم خبرنگاران فضای مجازی مقام دوم را از آن خود کرد.

حسین باستین در پایان ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان و خانه مطبوعات استان، برگزاری این گونه مسابقات را از  اهداف مهم هیات ورزشهای همگانی استان بوشهر دانست و گفت: در کنار رقابت خبرنگاران در قالب تیم، خبرنگاران بصورت انفرادی به رقابت پرداختند و به برگزیدگان لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

در مراسم پایانی این مسابقه، از محمد مهدی محمدیان تهیه کننده و برنامه ساز رادیو، تجلیل به عمل آمد و همچنین در  اقدامی پسندیده و نیک ، تیم خبرنگاران فضای مجازی ، جایزه نقدی خود را به آزاد سازی زندانیان تقدیم کردند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا